Problemen met Layout van deze blog

Ik heb het al enkele weken geleden ontdekt toen ik m'n blog bekeek met Mozilla Firefox: er bleken vreselijke problemen te zijn met de layout. In Internet Explorer 7 werd dit blog nochtans perfect weergegeven. Nu ik over een recentere versie beschik van Internet Explorer (versie 8) merk ik dat ook hier problemen zijn met de weergave.

Om dit op te lossen ben ik bezig met het ontwerpen van een gloednieuwe template.
Eind volgende week zou het probleem dan van de baan moeten zijn.

Edit 22/02/2010:
de problemen zijn van de baan! Telelinks blog steekt in een gloednieuw kleedje! Veel leesplezier op onze vernieuwe blogspot!

1 reacties:

ArchiVision Directory zei

Ik gebruik Google Chrome en moet zeggen dat de layout geen fouten meer bevat, zeer frisse kleuren heeft de nieuwe layout.
http://users.telenet.be/archivision/