chalet ardennen te koop

Onlangs realiseerde mijn oom zijn ultieme droom. Hij kocht zijn eigen chalet in de ardennen. Toen ik hem vroeg hoe hij dit voor mekaar kreeg, antwoordde hij: "Ik typte gewoon chalet ardennen te koop" in Google en drukte op zoeken. Vervolgens zag ik een heleboel aanbiedingen verschijnen. Bij de eerste was het al prijs. Ik zag een fantastisch mooie pittoreske chalet in de buurt van Maredsous. Eigenlijk nog niet de "echte" ardennen, maar toch ook een fantastisch mooie streek. En niet zo heel ver van mijn woning hier in Roeselare".

Hij nam dan maar contact op met het immobiliƫnkantoor en binnen de kortste keren kon men daar in de buurt van Maredsous het bord "Chalet te koop" verwijderen. Het huisje had nu een nieuwe eigenaar. Ik vroeg me dan ook af, waarom gaan mensen eigenlijk voor een buitenverblijf in de ardennen? Toen ik er op bezoek was geweest, werd alles me duidelijk. Het is eigenlijk een fantastisch mooie streek waar je echt tot rust kan komen. Denk maar aan de vele mooie bossen, de vogeltjes die fluiten, eekhoorns in de bomen, gezonde, zuivere lucht, geen lawaai en lichtvervuiling zoals hier in de stad.

Ik denk dat ik zeker in de toekomst, tenminste, als ik over genoeg kapitaal beschik, ook wel een chalet in de ardennen wil kopen om mijn oude dag door te brengen...

0 reacties: