Geld maken

Geld maken met het internet - online: het is wel degelijk mogelijk! Het gaat snel, en je hoeft er niet veel voor te doen. Onderstaant filmpje toont hoe wij geld maken via het invullen van enquêtes. Ciao Surveys stuurt elke week enquêtes op die je kan invullen. Per enquête krijg je een bedrag tussen de 0,5 à 5 EUR. Dat laatste bedrag is eerder uitzonderlijk. Wij maakten dit een keer mee, maar toen betrof het wel een weekproject: we moesten een volledige week bijhouden wat we aten en dit vervolgens invullen op een online enquête.





Zoals u merkt hebben we reeds 17,80 EUR op onze rekening. De inspanning was minimaal. Dit bedrag is echter al verouderd. Onderstaande screenshot toont hoe we ondertussen reeds 24,80 EUR hebben verdiend (op 10 juni 2009). Er is slechts 5 EUR opvraagbaar, want het overige bedrag kregen we al op onze rekening gestort. (klik op de afbeelding voor een grotere weergave)


Telelinks geeft op deze pagina enkele tips hoe je ook gratis en voor niets geld kan maken met het invullen van enquêtes: Geld maken pagina . Eens je lid bent van Ciao vertrouwen ze je nog niet: het duurt een tijdje eer ze je enquêtes sturen. Dit om te voorkomen dat je je enkel aanmeldt met als enige doel snel geld verdienen en je hun enquêtes niet representatief invult. Je kan ze je wel sneller doen vertrouwen door je lid te maken via iemand die reeds lid is bij CIAO, bijvoorbeeld telelinks. Hoe? Deze pagina bied je de mogelijkheid. Doen!

2 reacties:

admin zei

Thanks voor de tip telelinks! Het gaat echt vlotjes. Enkele maanden terug meldde ik me aan en ik heb reeds mn uitbetaling ontvangen!!

Zie ook mijn blog voor het bewijs:
http://internetgids.blogspot.com/2009/05/ciao-surveys-enguete-betalingsbewijs.html

groetjes!
Peter

admin zei

Ciao rulez! Geld maken met enquetes valt echt goed mee. Ik dacht, wat is dat nu weer voor zever, maar het gaat eigenlijk behoorlijk goed. Die service van telelinks in aan te raden, ik kon ook onmiddellijk aan de slag. Heb nu reeds mijn eerste enquëte ingevuld: 75 cent!!